Chaos in de snijplank...

A

Athanor

Guest
Waar de meest snijplanken een keurige dambord structuur hebben, is deze alle orde kwijtgeraakt..... Er is echter wel weer orde nodig om dit resultaat te bereiken;) De tekst is voor de meesten niet te verstaan, maar het filmpje zegt genoeg.

Fons

 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.050
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Heel erg leuk! Ik vermoed dat de bekende houthandelaar K. te Z. vanmiddag nog aan zijn zaagtafeltje staat om dit op zijn minst te evenaren ;)
Ik denk dat ik binnenkort maar eens een vanille en chocolade cake bak om die in strookjes en blokjes te snijden om snel te kunnen experimenteren met patronen.

jaap
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Kwam de foto toevallig ook vandaag tegen, was me al af aan het vragen hoe dit gemaakt was...
Helaas het filmpje gekeken en weg is de magie :rolleyes:
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Maar wel gelijk weer een nieuw project :)

Ps, even off topic...
Ik zat gisteren een filmpje te kijken van iemand die mooie snijplanken maakte en werkte deze af met danish oil
Dit lijkt mij niet echt geschikt icm met voedsel, klopt dit ?
 
Laatst bewerkt:

Woldenga

Actieve deelnemer
7 sep 2013
198
2
Warffum
Ik ben deze planken ook al vaker tegen gekomen en vroeg me toch af hoe ze dat wel niet deden. Maar het is gewoon een kwestie dus van steeds maar weer zagen en opnieuw verlijmen.. Zagen lijmen, zagen lijmen..
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik ben deze planken ook al vaker tegen gekomen en vroeg me toch af hoe ze dat wel niet deden. Maar het is gewoon een kwestie dus van steeds maar weer zagen en opnieuw verlijmen.. Zagen lijmen, zagen lijmen..

En vooral groot genoeg beginnen, anders hou je uiteindelijk een erg robuust kaasplankje over ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.