Nederlandse versie van this is carpentry.com

Jurjen

Actieve deelnemer
19 aug 2012
90
0
Hallo,

Weet er iemand of er een site soort gelijk aan thisiscarpentry.com in het Nederlands is ?

Gr, Jurjen
 

WR1944

Oud hout
Hallo,

Weet er iemand of er een site soort gelijk aan thisiscarpentry.com in het Nederlands is ?

Gr, Jurjen

Het is puur een Amerikaanse aangelegenheid. Er worden ook regelmatig typisch Amerikaanse zaken besproken die in Europa niet toepasbaar zijn of gewoon onbruikbaar. Ben je de Engelse taal niet machtig dan kan Google Translate enigszins helpen maar verwacht er geen begrijpelijke tekst van. Om maar niet te spreken over de vaktermen.
Ik ben er op geabonneerd en als je ergens mee zit kan ik een poging doen enig licht op de zaak te werpen.

Daarnaast denk ik dat dit forum de bedoelde website het dichtst benaderd, zij het dat het hier om een forum gaat en niet om een weblog-achtig iets.
 

Jurjen

Actieve deelnemer
19 aug 2012
90
0
Het vertalen aan zich gaat wel goed, het zit hem af en toe in de vaktermen en het steeds weer omrekenen van maten.
Af en toe worden er ook leuke producten besproken waarvan je dan maar weer moet afwachten of hij in Nederland verkrijgbaar is.

vandaar de vraag of er z'n soort site ook in Nederland is. Woodworking.nl is natuurlijk top, maar af en toe een blog lezen over het timmerwerken/houtbewerking die net wat meer de diepte in gaat zou ik wel leuk vinden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.