nieuw werkplaats

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
2e en 3e plek zien er allebei geweldig uit. Zou willen dat ik hier in de Randstad ook zo'n plek kon vinden.

Veel plezier man!!

Mooi werkbank trouwens
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Don, dat heb je goed bekeken om naar het mooie Friesland te verkassen, nog rust en ruimte daar, hoe belangrijk is dat voor een mens.
Dezelfde rust vind ik hier in het meest westelijke puntje van Brabant.
Heb in de jaren 50, lang geleden alweer, een jaartje op het noorder eiland in Rotterdam gewoond als jochie van 13 jaar oud. Als ik nu op de Euromast sta, wat ik een paar jaar geleden gedaan heb, en ik kijk naar het noorder eiland en zie de enorme veranderingen, ben ik blij dat ik daar niet meer woon. Maar ik denk dat onze vriend Hemski het wel gewend is om in Rotterdam te wonen, zoals ook vakantie vrienden van mij die daar hun hele leven al wonen.
Maar kijkend naar de foto's zou ik de voorkeur hebben voor de tweede werkplaats, leuke ruimte met veel licht. Heb het idee dat je nu misschien wel meer ruimte hebt, maar het lijkt mij dat het ook een koudere ruimte is, zeker in de wintertijd.
Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.