Even voorstellen.

Karin

Nieuw lid
14 sep 2011
15
0
Hallo Allemaal!

Mijn naam is Karin en ik ben 22 jaar.
In juli 2013 ben ik afgestudeerd aan het HMC in Amsterdam met dit meubel:
image.jpg
image.jpg
Het is een kastje van 1,30 m hoog waar je sleutels / paspoort en andere kleine spullen in kunt opbergen!
De voorzijde is bol met twee ongelijke deuren en de romp is verbonden met zwaluwstaarten.

Op dit moment zijn we thuis de schuur aan het verbouwen zodat ik daar ook mooie meubels kan maken!

Groetjes Karin.
 

Karin

Nieuw lid
14 sep 2011
15
0
Dankjewel!
Dit kastje is een eigen ontwerp, mijn idee was om een klein kastje te maken waar ik veel technieken mee kon laten zien en dat is gelukt:)
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Das een nette kast! Voor welk niveau was dit? Hoe heb je de onderkant van de poten vervaardigd?
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.325
194
Gem. Winsum (Groningen)
Zozo, dat ziet er goed uit, Karin. Ik ben een amateur, maar mij lijkt dit vakkundig en supernetjes gemaakt. Ik vind het ook een leuk ontwerp.

met vr. groet,
Klaas
 
Laatst bewerkt:

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Bolling onderaan de poten erg fraai. Mooi, rank, elegant. Goed gedaan! Als dit je eigen ontwerp is: top! *neemt petje af*

Groet, Rob.

Edit: het is je eigen ontwerp, lees ik net. *nogmaals petje dan maar*
 
Laatst bewerkt:

Karin

Nieuw lid
14 sep 2011
15
0
Dankjewel voor de leuke reactie's :)!

@ Renault.