Hallo allemaal, even voorstellen.

houtkever

Actieve deelnemer
13 nov 2013
179
11
Renkum
Hallo allemaal Als nieuwe op woodworking.nl stel ik mij even voor.
Ik ben Marcel en sinds 2010 bezig met houtsnijden en soms wat meer. Begonnen met een linoleum setje. maar nu iets verder. Ik maak mijn messen mestal zelf en een enkel gutsje of burijn koop ik. Mijn werstukjes betaan uit woodspirits hikingsticks een schaakspel , enz...... Verder werk ik als lijndienst chauffeur. Verder heb ik huisje boompje(berk) en beestjes en ben ik getrouwd. Mijn werk gaat van niets naar redelijk en ik hoop later nog eens echte kunstwerken te maken.
O ja ik heb ook een blogje http://houtkever.blogspot.nl

groeten aan iedereen.
 
A

Athanor

Guest
Welkom Marcel!

Leuke blog heb je. We zien graag wat van je op het forum, er is een special houtsnijdersafdeling zoals je natuurlijk wel weet. Heb je al eens in de bijdragen van Wilco (woodworker) gekeken naar zijn eigen gemaakte gereedschap?


Fons
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.173
352
Etten-Leur
Dag Marcel,

hartelijk welkom op dit forum, en houtsnijders zijn zeeeer welkom! Houtkevers weet ik niet zo.... net nog een paar bestreden!

Mooie werkstukken maak je! Op je blog profiel las ik over <pelgrim> als hobby/interesse, wil je daar nog iets over zeggen?

Met vriendelijke groet,

Hans
 

houtkever

Actieve deelnemer
13 nov 2013
179
11
Renkum
Hallo Hans,

Ik ben een jaar geleden op de fiets naar santiago de Compostelle gegaan. Hier is het graf van de apostel jacobus de meerdere. Dit was de meest bijzondere reis die ik ooit gemaakt heb. Een volgende wordt Rome of Nidaros.
 

WR1944

Oud hout
Ha, een houtbewerker en lange afstand fietser. Vanaf 1970 tot 2007 heb ik menige vakantie op de fiets doorgebracht. Meestal in zuidelijke of oostelijke richting. Ik ben zelfs een tijdje secretaris van (toen) de FIS (Fietstocht Informatie Stichting) geweest. Die wat vreemde naam is veranderd in Europafietsers. http://europafietsers.nl/
Veel plezier op dit forum en ook veel plezier in het zadel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.