gezocht draaibankje

twanwood-worker

Nieuw lid
14 jul 2013
3
0
Hallo ik ben twan van breugel.
Ik ben 14 jaar.
Wat kan ik vertellen....nou k ben hout verslaafd!
Wat doe ik in vrije tijd....veel werken met hout.heerlijk gewoon!
En Ik zou graag iets willen vragen....
Ik ben op zoek naar een draaibankje niet zo gek duur maar ook geen prul!
Dus mijn vraag ....weten jullie er eentje???
Ik ben 1 januari
Ik heb meestal zo'n 180 euro op mijn verjaardag en ik krijg 20 euro zakgeld ik de maand.
Ben bereid alles op zij te zette voor de draaibank .
Ik wil graag kelken en vaasjes maken!
Ik hoor het wel!
mvg twan
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Leuk Twan dat je op jonge leeftijd al wilt beginnen met houtdraaien. Of heb je misschien al een beetje ervaring. Op de site van de landelijke vereniging van houtdraaiers www.houtdraaien.com vind je goede links en informatie over houtdraaiers en het houtdraaien zelf. Ook zie je daar waar bij jouw in de buurt een afdeling is van Radius. Altijd de moeite waard daar even kennis te maken. Er zijn afdelingen die een soort instap cursus geven. Zoals in Noord-Holland. Misschien echt iets voor jou. Kun je je breed oriënteren en misschien wel even onder toezicht "proefdraaien", want veiligheid is een belangrijk aspect. Stel gerust je verdere vragen. We horen graag nog iets van je.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Hoi Twan, leuk om er iemand van jouw leeftijd bij te hebben hier en dan nog een draaier ook! Er valt hier veel te leren en er hangen een paar heel goeie draaiers rond.

Wat Wilco hier boven zegt, daar ben ik het helemaal mee eens. De hbm 450 is een prettige draaibank om te beginnen, je kan er eventueel later nog een Chuck bijkopen waardoor het draaien van schalen en vazen makkelijker is.

Succes!

Groet, Rob.
 

twanwood-worker

Nieuw lid
14 jul 2013
3
0
Hallo allemaal.
Super bedankt voor de reacties!
En tips
@rob ook bedankt
@Jan pranger ik heb ook even gekeken op de site
@Woodworker super bedankt voor de link want ik heb gekeken en ik denk dat als ik jarig ben geweest en ik nog even door spaar voor beitels en de draaibank dan kan ik hem kopen ik had ook een op BOL.com gezien van einhell 150 euro maar ik ben bang dat het troep is!
En die hbm 450 houtdraaibank is denk ik een stuk beter?!
Ik ga voor die van hbm....! En ik heb gelijk een doel om voor te sparen dat is ook wel leuk
Maar super bedankt voor de reacties ga hier zeker mee bezighouden
En excuses voor de late reactie maar ik ging slapen was erg moe!
Mvg twan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.