tv meubel in hoogglans lak

smirri13

Actieve deelnemer
25 mrt 2013
78
0
gent
ziezo, ik ben er dan eindelijk aan begonnen en een plaat hoogglans meubelpaneel aangeschaft en door de zagerij al op puzzelmaat laten zagen, en afkanten... dat leek me nog te riskant om zelf aan te beginnen..

IMG_2565.jpg

dan vlug alles eens gepast en droog uiteengelegd om te kijken of alles oké was en ik kon beginnen..
IMG_2575.jpg

dan via via een lamello machine en bijhorende lamello's kunnen lenen , wel even wennen zo als je nog nooit met een machine/principe gewerkt hebt;.. uiteindelijk de meeste gaten degelijk en netjes kunnen infrezen en droog kunnen passen

IMG_2591.jpg
IMG_2621.jpg

en dan vandaag waren mijn lijmklemmen eindelijk binnen en dan heb ik maar de stap gewaagd om te beginnen verlijmen... nochtans alles mooi droog eerst gepast om zeker te zijn maar toch kreeg ik mijn eerste stuk niet 100% netjes.. bleek een lamello in de lijm al niet 100 procent juist te zitten, die eruit geprikt met een tang en nieuwe lamello en herlijmen (kreeg de originele er niet meer in? opgezwollen van de lijm?) en toch de eerste 2 panelen kunnen lijmen.. meer tegelijk ging niet want beperkt in lijmklemmen ;)

IMG_2668.jpg

als deze gelijmd en gehard zijn, los ik deze en schuif ik op naar de volgende panelen.

ps: ik heb nog enkele vragen ivm lijm enzo maar die staan in een ander sectie van dit forum
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.