Gezocht iemand die in het bezit is van een freesmachine en de skills (Arnhem e.o.)

yve

Nieuw lid
5 nov 2013
1
0
Besten!

Inmiddels ben ik al bij meerdere zaken geweest voor houtbewerking en zij konden mij helaas niet helpen en hebben mij doorverwezen naar dit forum. Een van jullie zou mij erg kunnen helpen met het frezen van twee lijnen van 40 cm lang, ongeveer 0,5 cm breed en 1 cm diep. Ik heb zelf al een poging gedaan door het te beitelen maar dit wordt niet mooi en gaat scheef. Ik heb zelf geen ervaring met houtbewerking.

Het gaat om een massief houten wiegje die ik wil verhogen en daarvoor is enkel nodig het frezen van twee lijnen. Ik vind het nogal zonde om een freesmachine daarvoor aan te schaffen. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen! Alvast veel dank.

Groeten Yve
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Klinkt niet als een ingewikkelde klus, zal vast en zeker hier iemand op het forum zijn uit die omgeving die wel even wil helpen.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Eventueel mag je mijn boven frees wel lenen. Ben bang dat ik zelf weinig tijd heb om de klus te doen. Pm me maar!

Thom (Arnhem)
 

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Wat voor een zaken ben je dan geweest ? Elke houtboer zou dit in minder dan 5 minuten voor je moeten kunnen doen. Eigenlijk zou ik het niet eens freezen. Gewoon over een zaagbank halen. Zaagblad is iets van 2,5-3 mm dus 2 halen en je bent er... Frezen kan ook wel maar dan moet je net wel ff een 5mm sleuvenfreesje hebben.

Je kent neem ik aan baptist in arnhem, de houtafdeling, niet de gereedschappen zaak. Die houtwinkel zit op de hoek. ALs je met je rug tegen de deur staat en je kijkt ongeveer op 2 uur dat straatje in zie je een keuken zaak zitten. Daar werkt een timmerman die keukens op maat maakt. Kun je bijna niet missen.

Ik zou daar naar binnen lopen, zorgen dat je je gewenste hout bij je hebt, die man 20 euro oid in de hand geven en 5 minuten later sta je dan ws kant en klaar weer buiten..
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.