spindelschuurmachine

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Deze zat nog niet in mijn assortiment. Vandaag gehaald. Is nieuw.
BobbinSander[1].jpg
De prijs van de machine vond ik allerzins redelijk de prijzen van de schuurhulzen niet. 4.50 euro per stuk voor de meeste maten.
Er zit bij 6mm 12mm 16mm 25mm 32of 40mm en 50 mm de lengte van de hulzen zijn 152mm = 6 inch.

Weet iemand hier in nederland een adres waar ze goedkoper zijn?
Ik heb wel gevonden http://www.industrialabrasives.com/...-spindle-sleeves-c-77_99.html?page=2&sort=20a
deze zijn per 6 maar aanzienlijk goedkoper. Wat de kwaliteit is weeeet ik niet.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Dat weet ik en ben donderdag wezen kijken, maar ik ga maar een of twee maten veel gebruiken en ik kan de korrels niet kiezen. Ik snap niet wat een serieuze houtbewerker met dit soort setjes kan. Bovendien heb ik twijfels over de kwaliteit van het schuurpapier. Ik weet ook wel waar ik ze kan laten maken maar dan moet ik er een paar honderd per maat afnemen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Jefmen dat is vaak waar maar als een ander ze in bulk koopt kan je bij minder courante artikelen grote prijsverschillen tegenkomen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.