Ervaringen Lamello Duplex

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ik wil een kast maken in een wat klassiekere, stijl. Nu wil ik hier paumelles in de deuren verwerken en in mijn zoektocht naar die scharnieren kwam ik langs de lamello duplex. Nu kan ik er eigenlijk niks meer over vinden en ook geen meubels waar in ze verwerkt zijn. Maar werken die dingen? Kan je ze ook aan de voorzijde van de kast gebruiken? Op de site van Lamello zie ik dat ze aan de zijkant van de kast gebruikt worden. Wat is de ruimte die tussen de bladen zit? Als ik zo kijk is dat vrijwel nihil.

Alvast bedankt voor de antwoorden.


René
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
65
wat ik mijn herinnerde van de tijd dat ik ze in het assortiment had zitten. Was dat er bijna geen ruimte tussen de 2 bladen zaten. Maar of je ze aan de voorzijde kan gebruiken. moet je gewoon een proefstukje maken.

Let op ze worden per 20 verkocht. of je moet een adresje vinden waar ze per stuk gaan

hier ook een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=JD-XWSsiXyo
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Daarmee geef je eigenlijk ook het probleem aan; ik vind ze redelijk aan de prijs om even uit te proberen. Even verder zoeken dus voor stuks of een andere paumelle.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
65
misschien is er iemand hier op het forum die deze scharnieren nog heeft liggen en dat voor je uit wil proberen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.