Nieuw !

Ronaldw

Nieuw lid
21 sep 2013
9
0
Alkmaar
En ja hoor, nog een nieuwkomer !

Mijn naam in Ronald, 47 jaar oud.

Mijn houtbewerking geschiedenis is in eerste instantie beroepsmatig.
LTS bouwkunde, daarna 4,5 jaar op de bouw, voornamelijk klein onderhoud en daarna 9 jaar in een
kleine houthandel/timmerwerkplaats waar ik alles voor klanten heb mogen maken wat je maar kunt bedenken.
Uiteraard met behulp van een aantal stationaire machines.

Nu sinds 5 jaar woonachtig in Alkmaar en sinds 1.5 jaar een schuurtje van 2 x 4 meter.

De kinderen zijn groot dus ik heb meer tijd, op dit moment heb ik nieuwe kozijnen klaarstaan, er
moet nog een nieuw audiomeubel komen en de speakers ga ik van een nieuwe behuizing voorzien waar
ik het teak fineer al voor in huis heb.
Hiervoor al een kozijn gemaakt, en onder mijn natuurstenen aanrechtblad een nieuwe keuken gemaakt.

Mogelijk ga ik mij in de nabije toekomst nog eens aan een draaibank wagen.

Dat was het voor nu !
 

K-Wood

Actieve deelnemer
1 sep 2013
68
0
Hotton
Welkom!

Ik ben benieuwd om die jaren ervaring omgezet zien te worden naar handige kennis die beginners (zoals ik, vergeleken met die experts hier), ook weer kunnen omzetten naar ervaringen.
 

Ronaldw

Nieuw lid
21 sep 2013
9
0
Alkmaar
Bedankt ! Vergis je niet, jarenlange ervaring kan er ook toe leiden dat je dingen niet meer ziet, dus "branche" vreemden kunnen nog
wel eens meer brengen als zij zelf denken !
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Ronaldw,

met zo'n mooie, open ingesteldheid zul je nog meer plezier hebben aan dit forum.

Groeten,
ornament
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.