Terug van weggeweest

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Ik zal mijzelf weer eens introduceren. Ik ben Sander, 42 jaar oud en een hobbymatige houtbewerker. In 2009 hier op dit forum geregistreerd toen ik wat vragen had bij het maken van een deelbare tafel voor in een kleuterklas. En eigenlijk door omstandigheden zeer weinig geklust en dit forum weer een beetje vergeten. Ik ben weer een beetje begonnen met kleine projectjes in en om het huis en ik moest weer aan jullie denken. Het is altijd leuk en fijn om ervaringen te delen en probleempjes samen op te lossen. :) Kortom ik ben er weer.
 
A

Athanor

Guest
Welkom terug Zuma! Een paar jaar geleden hebben we nog eens een inventarisatie gemaakt van de actievelingen van het eerste uur waar we niet meer van hoorden, ik heriner me dat jij daar ook onder viel.... Maar nu is er een verklaring voor:) we hopen dat je weer je bijdragen gaat leveren. Veel succes met hobbyen!

Groet van Fons
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
welkom terug, ik ben ook niet zo actief in het hobbyen, maar blijf wel op t forum meekijken, je weet maar nooit wat je nog opsteekt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.