Nieuwe protool machine, doorslijpsysteem

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Net bezig geweest met een gecombineerd prokect, verbouwen van de schoonheidssalon van mijn vrouw. Naast het houtwerk zoals nieuwe amerikaans eiken werkbladen verlijmen en ontwerp en realisatie van nieuwe verkoopmeubels ook natuursteenstrips op de wand, die heb ik in eerste instantie op maat geslepen met een haakse slijper, maar na een serieus probleem met steen in mijn oog wat me nog bij de dokter deed belanden toch maar op zoek gegaan naar betere alternatieven.

gevonden op t snijvlak tussen houtbewerking en bouwmateriaal... de Protool (nu festool) doorslijpset, Protool DSC-AGP 125 GRP set 764989. Dat is de doorslijper met de 80cm liniaal erbij. Besteld bij Mastertools.nl uit Groningen omdat gereedschappro bij wie ik normaal bestel nog steeds geen festool machines geleverd krijgt en toolnation die zegt alles te leveren binnen 1 dag na wat vaag doen aangaf toevallig net de 2 op voorraad liggende machines gereserveerd te hebben. Moest dus ff op zoek naar een andere leverancier en deze groningse firma was van alle aanbieders het meest attent met reageren en gaf ook nog een hele leuke prijs en daar houd ik van :)

iemand ervaring met deze set, ben erg benieuwd hoe stofvrij je hiermee kunt zagen en of je dat zelfs binnen kunt doen met de stofzuiger erop.

Als het goed is is hij er morgen al, dat wordt dus weer achter de deur zitten wachten....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.