European Woodworking Show in Cressing Temple 2013

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.057
1.689
Terkaple
www.woodworking.nl
Toen Bas (hemski op ons forum) hoorde dat we weer naar Nederland zouden verhuizen, werd er direct een afspraak gemaakt om weer naar de European Woodworking Show te gaan, zoals we ook in 2009 al gedaan hadden. Dit keer kwamen we zonder kleerscheuren in Braintree aan (vorige keer een stuk van de neus van mijn auto afgereden) en hebben we zaterdag en zondag genoten van onvervalst houtbewerkers plezier. Prachtige mensen, veel gereedschap en liefhebbers, hele mooie dingen gezien en veel inspiratie weer opgedaan. Een zeer geslaagd weekend, met ook bekende gezichten als Deneb Puschalski van Lie Nielsen, Christopher Schwarz, Michel Auriou, John Lloyd, David Charlesworth etc. Echt geweldig om weer mee te maken. Hieronder al vast van foto's, meer volgt. Ik ga nu naar Londen om Sergej Kirilov van Intarsio een aantal dagen te helpen op de Decorex, de interieur beurs voor pro's in Kensington Palace. Ook daar houd ik jullie van op de hoogte. Ben zelf ook erg benieuwd wat daar allemaal te zien is.

jaap

european woodworking show 2013 - 116.jpg

european woodworking show 2013 - 117.jpg

european woodworking show 2013 - 046.jpg

european woodworking show 2013 - 043.jpg

european woodworking show 2013 - 040.jpg

european woodworking show 2013 - 053.jpg

european woodworking show 2013 - 051.jpg

european woodworking show 2013 - 048.jpg

european woodworking show 2013 - 047.jpg
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Ik heb ook nog even getwijfeld of ik dit jaar zou gaan. Misschien volgend jaar, het lijkt me wel een mooi event om mee te maken.

Oh, ennehh... bovenste twee foto's: zitten er ook brouwerijen in Zwolle? Tip voor de volgende forumdag? ;-)
 

senax

Nieuw lid
23 sep 2013
1
0
London, UK
Het was inderdaad erg leuk, ik ben er twee dagen heen geweest. Bas, jaap; bedankt nog voor het lekkere biertje!

Een bezoek is zeker aan te bevelen, er is altijd veel te zien.

Groetjes,
Frank
 
A

Athanor

Guest
Leuk evenement hoor! Volgend jaar een Houtforum groepsreis?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.