open dag schulte

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Hi,

Ik sta op de open dag van http://www.drechselbedarf-schulte.de weer te demonstreren. (vrijdag en zaterdag a.s.) Als er nou forumleden voorbijkomen daar... tik me dan ff op mijn schouder. De vorige keer bij Rick heb ik waarschijnlijk veel forummers gezien maar ik weet nog steeds geen gezichten bij de namen... en dat vond ik best jammer.

Overigens sta ik daar met de bowlsaver/schalensteker op een Oneway 2436, dus neem een regenjasje mee :)
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Vandaag de OpenDag van de houtdraaischool/-winkel van Schulte bezocht. www.drechselbedarf-schulte.de
Voortreffelijke demonstraties van zeker TWAALF Engelse, Duitse, Oostenrijkse en Nederlandse houtdraaiers en niet te vergeten decorateurs.
Je staat er op de neus bij en hebt dus een dag gratis les. Kunt vragen stellen en b.v. bij het uithollen zelf proberen onder toezicht.
Allerhande soorten beitels worden gedemonstreerd - kun je veel van opsteken: hoe doen ze dat toch.......................
Koffie en koek gratis - geen entree.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.