Speltafelblad

Graag vraag ik hierbij aandacht voor mijn laatste project. Dit speltafelblad is onder mijn leiding door een groep gemaakt. De laatste hand moet nog gelegd, voor al aan het kistje met de spel stenen.
We zoeken nu naar een serieuze koper voor dit blad (het heeft (nog) geen onderstel).
de afmeting is 90 x 180cm afgewerkt met danish oil.

groet Evert


Attached files
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Ziet ergeweldig uit Evert! Misschien dat een horeca ondernemer interesse heeft. Is wel een serieus mooi object. Wie hebben dat gemaakt?
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Hallo Evert,

Prachtige tafel!! Had ik eigenlijk ook op mijn tafel moeten maken. Hoe heb je dit gemaakt? Met fineer inlegwerk of wat dikker? Wat voor ondergrond en welke houtsoorten? Erg mooi detail vind ik ook de afwerking in de hoeken waar het visgraatmotief bij elkaar komt. Heb je nog meer van dit soort mooie dingen gemaakt??

vr.gr.

jaap
 

Fred*

Actieve deelnemer
3 apr 2008
95
5
woodarts4u.com
Wat een leuk en origineel idee! Misschien goed om er wat meer foto's van de maken, ook van de tafel in z'n geheel.
Marktplaats is wel wat algemeen, maar heeft erg veel bezoekers, dus wie weet.
Het idee van Hemski lijkt me ook wel wat. Op marktplaats is de rubriek "Horeca | Meubilair en Inrichting" te vinden onder zakelijke goederen.

Succes met de verkoop, kan best wat opleveren hoor!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.