volle PM bij ontvanger

sebc

Actieve deelnemer
1 jun 2012
110
0
Leuven, Belgium
Is er een manier om een ontvangen er op te wijzen dat zijn PM vol zit?

(en is het mogelijk om de inbox limiet te verhogen, of is dit een grote kost?)
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Ja, ik ben inderdaad druk. Het huis staat op de kop, we wonen ernaast in een klein vakantiehuisje. We hebben maar de spullen die in 8 koffers passen na onze verhuizing. De container met onze spullen is wel in Nederland, maar het dak gaat nog van het huis af en tot dat er weer op zit laten we het zoveel mogelijk leeg. Er zit nog stro onder de pannen, dat inmiddels aardig vergaan is en vol met stof, ongedierte, schimmels etc zit; en dat moet er allemaal af. Als ze het dak weer opbouwen kunnen we beginnen met verven etc. van binnen en als laatste vloerbedekking en een houten vloer in de woonkamer. Zal wel tegen december aan worden, een beetje een tegenvaller. Ben net een week in UK geweest en wil nog graag allerlei foto's etc op het forum zetten en er liggen 3 finewoodworking tijdschriften in het plastic te wachten; dus druk ja.

Maar bij deze antwoord:

@joopvommen, je wil je forumnaam veranderd hebben; dat doen we maar bij hoge uitzondering en in principe veranderen we alleen een fantasie forumnaam in de echte naam en dan niet een halve echte naam met een fantasie deel er aan.

@sebc, je vroeg om de quota te verhogen van de pm berichten. Maar daarmee verschuift het probleem alleen maar en zitten we in korte tijd weer met forumleden die een overvolle inbox hebben.

Beide antwoorden zijn misschien niet helemaal bevredigend, maar het oprekken van de regels geeft ons geen beter forum. Uiteraard sta ik altijd open voor een verzoek met goede argumenten in bijzondere omstandigheden, maar mainstream is het dit.

Bij deze de oproep aan de forumleden om hun inbox te controleren, of deze ook vol zit, zodat je niet bereikbaar meer bent.

Veel plezier op het forum,

jaap
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Vervelend allemaal. Waarschijnlijk weer die gasboringen?
Toch een beetje een geluk bij een ongeluk dat je huis juist nu op de kop staat. Als het dak eraf moet dan hoef je alleen maar de boutjes los te draaien.
Wel opletten dat je op tijd je tenen eronder vandaan haalt.

:p
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
ha, ha, nee geen gasboringen, die hebben we hier niet. Veengrond, maar er is in 1972 al het nodige aan gebeurd, maar o ongelukkig toeval, 1 paal van het gebinte blijft een beetje zakken, en daarom, om het goed aan te pakken, moest de vloer uit de kamer en de hal en hebben ze bijna 40 palen geboord, met daarop een constructievloer die met pennen in de fundering van de muren zit. En dat moet het geheel gestabiliseerd houden. Maar van het een kwam het ander, voor het jaareinde zitten we er weer picobello bij. Ik zal wel wat foto's posten binnenkort.

jaap
 

sebc

Actieve deelnemer
1 jun 2012
110
0
Leuven, Belgium
fantastisch,
ik had ook al bedacht dat zo iets handig zou zijn,
zeker moest het ook naar zijn gewone inbox gaan, maar ik weet niet of dat mogelijk is.

alvast bedankt
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Het maximale aantal berichten in de PM postbus is opgeschroefd van 50 naar 60 berichten. Dank LMM voor je tip, deze optie is ingesteld een aangezet; forummers krijgen nu een gele balk met een waarschuwing in het beeld (net onder de menubalk) als hun inbox volloopt.

jaap
 
Laatst bewerkt:

sebc

Actieve deelnemer
1 jun 2012
110
0
Leuven, Belgium
Vreemd genoeg blijk ik nog steeds deze melding te krijgen

*** heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Maar ik heb ontdekt dat ik zijn gsm nr heb en ik zal hem een sms sturen.
Dat is wss nog efficiënter.

(deze berichten komen toch niet een een queue te staan, want anders het ik al een een hele resem berichten naar dezelfde persoon verzonden :rolleyes: )
 

LMM

Actieve deelnemer
16 jul 2012
270
1
Groningen
Vreemd genoeg blijk ik nog steeds deze melding te krijgen

*** heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Maar ik heb ontdekt dat ik zijn gsm nr heb en ik zal hem een sms sturen.
Dat is wss nog efficiënter.

(deze berichten komen toch niet een een queue te staan, want anders het ik al een een hele resem berichten naar dezelfde persoon verzonden :rolleyes: )

Iemand kan natuurlijk nog steeds zijn inbox vol hebben staan ondanks de aanwezige melding
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.