mafell kss cirkel/ invalzaag

roekie

Actieve deelnemer
11 apr 2012
85
0
hallo allemaal,

even een vraag; ik kan bijna geen informatie vinden over een cirkelzaag van Mafell, de KSS330. Weet iemand wat zo de verschillen zijn tussen deze zaag en de bekendere KSS300??

ik hoor het graag!
 

Frank-Jan

Actieve deelnemer
12 sep 2008
208
12
Belgisch Limburg
Mijn gok: oudere versie van de kss300. Die 300 slaat op de maximale breedte die je kan afkorten op het railtje met de aanslagen. Waarschijnlijk heeft dat systeem ook z'n evolutie gehad, en ik neem aan dat het nieuwe systeem verbeteringen ondergaan heeft. De link die ik vond via google leverde een marktplaats advertentie op waar ze veel te veel voor zo'n zaag vroegen.
 

roekie

Actieve deelnemer
11 apr 2012
85
0
bedankt voor je reactie. Ik ben juist benieuwd naar wat de verschillen zijn. de één een cirkelzaag en de ander (de 300) een invalzaag? Die 300 is nieuw 730 euro en 2e hands exemplaren in een winkel die er garantie op geeft zo'n 550 euro.. Als een 330 verder min of meer dezelfde specs heeft als de 300 dan is die 330 best het overwegen waard of niet?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.