Gereedschapskistje

SanderW

Actieve deelnemer
24 feb 2013
48
0
Wassenaar
Met dank aan mijn vader heb ik ongeveer 6 mappen vol met tekeningen waaronder dit kistje die me wel gaaf lijkt om te maken

10wi1rt.jpg



Ik heb nog 2 planken wenge staan van 750x450x15
die ik hiervoor ga gebruiken. Er komen wel een aantal kleine accenten in van waarschijnlijk zebrano (mooiste combo vind ik)

Het zal niet heel snel gaan want ik heb het behoorlijk druk met werk en school :)
 
Laatst bewerkt:

SanderW

Actieve deelnemer
24 feb 2013
48
0
Wassenaar
Ik had hem idd zien staan :)

alleen deze is mooi voor me kleine gereedschap op het werk.
verder staan er nog een heleboel mooie modellen in die boeken mocht jij of iemand anders is iets nodig hebben dan heb ik genoeg haha :)
 

SanderW

Actieve deelnemer
24 feb 2013
48
0
Wassenaar
Me vader heeft via een programma een paar 100 tijdschriften gedownload via een betaald programma, daar heeft hij alle tekeningen uit gevist en verwerkt tot een aantal mappen :)
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Wouw, ziet er wel mooi uit. Wat voor een programma is dat dan? Ik ben wel geïnteresseerd in zulke dingen.
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Sander, ziet er leuk uit.
Wanneer je vader de digitale bestanden (pdf ?) nog heeft ben ik ook geïnteresseerd.
 
A

Athanor

Guest
Dit alles klinkt voor mij als grote hebberigheid naar niet zo legale bestanden zonder je druk te maken over copyrights etc.:(

Ik ben al een oude man met waarden uit vervlogen tijden geloof ik.......


Fons
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ah ik vermoed dat het niet om een soort online tijdschrift abonnement gaat maar om nieuwsgroepen?
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
543
56
Oostzaan
Ik vermoed ook dat het om het downloaden vanaf de newsservers gaat.
En dan wordt er waarschijnlijk gebruik gemaakt van een payserver zoals eweka b.v..
Daar betaal je een vast bedrag per maand voor en dan kan je onbeperkt downloaden vanaf de nieuwsgroepen.
 

sebc

Actieve deelnemer
1 jun 2012
110
0
Leuven, Belgium
en 'nieuwsgroepen' mag gelezen worden als fora vol gehackte software,
niets legaal aan, dus je kan even goed naar een torrent zoeken
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.