Einhell RT-CC 315 U Kopen

Rossi 46

Actieve deelnemer
9 apr 2013
142
0
Ik ben een tafelzaag aan het zoeken. Deze moet dienen om kleine stukken te zagen. Ik had gedacht van een Einhell RT- cc 315 U te kopen. Ik heb al een Incra Miter 1000HD. Wat denken jullie van deze combinatie? Qua tafelzaag wil ik rond de 500 euro uitgeven.....Iedere goede raad is welkom..
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Je schaft een van de mooiste verstekgeleiders aan die er zijn. Zelf heb ik een eenvoudiger model van incra maar dit terzijde , en dan wil je een zaagtafel uit de categorie lage kwaliteit aanschaffen. Kijk voor een goede tweedehands. Ook twijfel ik of eea past. De slots (gleuf) die incra gebruikt zijn volgens mij groter dan standaard europese maten.
 

Rossi 46

Actieve deelnemer
9 apr 2013
142
0
Je schaft een van de mooiste verstekgeleiders aan die er zijn. Zelf heb ik een eenvoudiger model van incra maar dit terzijde , en dan wil je een zaagtafel uit de categorie lage kwaliteit aanschaffen. Kijk voor een goede tweedehands. Ook twijfel ik of eea past. De slots (gleuf) die incra gebruikt zijn volgens mij groter dan standaard europese maten.
THX voor de goede raad, maar ik heb geen idee van wat ik anders moet kopen qua zaag. Kan je mij hier raad in geven welke merken er nog zijn en mms beter zijn?
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Zeker geen einhell kopen. Da's gewoon klare rommel, in mijn ogen enkel geschikt om brandhout mee te zagen.

Beter een goeie occasie dan nieuwe rommel, geschikte merken zijn volgens mij makita, bosch (blauw), metabo, festool)
Je zal misschien even moeten zoeken en geduld hebben, of effe doorsparen voor een nieuwe.

Succes!
Steven
 

jan jansen

Actieve deelnemer
28 okt 2010
127
3
Aldeboarn - Fryslan
][/URL][/QUOTE]

Ik heb een einhell gehad. dat was ein HELL...en na 1 balkje brande de motor door.Kan exemplarisch geweest zijn maar t is allemaal plastic en dun staal.
 

Rossi 46

Actieve deelnemer
9 apr 2013
142
0
Ok, ik heb nu zo een beetje begrepen dat ik GEEN Einhell moet kopen waarvoor mijn dank voor de tip's.
Ik heb een 2de hands, Elektra Beckum PK200, gevonden voor 300 euro, maar ik ga nog even verder uitkijken. Zijn er nog eventuweel andere merken die wat goed zijn?
Ik wil rond de 5a600 euro willen uitgeven.
Tip's zijn welkom........
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Er staan een paar mooie Inca's op Marktplaats. Ik ben zelf ook een Inca-addict. Zwitserse precisiekwaliteit.
Vijfde-hands zijn ze nog steeds 1000x beter dan een Einhell/Gude en andere Chinese blik- en plasticklonen.
 

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
Anders een Scheppach TKU zijn er op de 2hands markt wel voor rond de 200 euro. Goede machines en onderdelen nog gewoon leverbaar.
Neem alsjeblieft geen einheil of ferm ofzo, je krijgt er spijt van, het zijn leuke brandhoutzagen maar das dan ook alles.
 

Rossi 46

Actieve deelnemer
9 apr 2013
142
0
Het is me nu duidelijk dat ik geen einheil ga kopen. Fijn dat jullie zo reageren en me goede raad geven. Ik zelf ben een leek wat de tafelzagen aangaat. Laat de tip's maar komen. Er zal wel iets goed's uit de bus komen, en als ik koop zal ik eerst hier raad komen vragen of het goed is.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Die in Vlaardingen van 200 euro is een goede met een krachtige motor en volgens mij past de INCRA er ook op.
De 100 euro machine is vrij klein maar uitermate geschikt voor het kleinere werk. Zo een staat er ook nog in Staphorst.
Succes.
 

jberends

Actieve deelnemer
7 aug 2011
133
4
Elektra Beckum is tegenwoordig toch METABO? Volgens mij moet je het wel in de PK reeks zoeken dan als ik het goed heb.
 

jberends

Actieve deelnemer
7 aug 2011
133
4
Elektra Beckum is tegenwoordig toch METABO? Volgens mij moet je het wel in de PK reeks zoeken dan als ik het goed heb.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.