nieuw hier

Coen

Nieuw lid
5 sep 2013
5
0
Hallo allemaal,

Coen is de naam. Vandaag op aanraden van Baptist hier terechtgekomen.
Recentelijk hebben wij een huis gekocht waar ik toch ook graag mijn eigen werkstukken in verwerken (zie andere topics die volgen)
Een deel van het huis gaat tegen de vlakte en wordt in oude stijl herbouwd (houten constructie) een ander deel wordt van binnen gerenoveerd.
Zelf denk ik aan:
- opgeklampte deuren
- inbouwkasten
- lange kast met schuifdeuren (opgeklampt met hangrol)
- inloopkast voor kleren
- meubel rond wastafel
- slimme ombouw rond WC (het reservoir wordt altijd ingebouwd in de muur en daarnaast zit vaak heel veel loze ruimte die ik wil benutten (zag ik ooit in hotel en dat was erg handig..)
- van een oude werkbank een kookeiland maken
- werkplaatsinrichting

kortom veel te doen, ik ben niet onhandig maar wel onervaren. Wil graag veel leren en heb (denk ik) een voorkeur voor oud-hollandse manieren van werken en kwaliteit.

Groeten!
 

Coen

Nieuw lid
5 sep 2013
5
0
Jazeker ga ik jullie op de hoogte houden, met foto's en al. (ik heb denk ik ook wel regelmatig wat adviezen nodig!)

Ik heb je ook maar meteen een email gestuurd toen ik zag dat je een houthandel hebt. Wellicht interessant voor ons beiden....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.