zo snel gaat het

zaag

Actieve deelnemer
9 jun 2010
420
1
H.I. Ambacht
Telkens als ik zo'n filmpje zie vraag ik mij af waarom wij zo nodig een draaibank van enkele duizenden euries willen hebben en beitels die per stuk meer kosten als deze man zijn complete uitrusting... geweldig filmpje!

(en toch komt er hier ooit ook een wivamac..)

Patrick
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.280
215
't hoofd van Overijssel
Was er eentje op de open dag krullen aan het maken. Maar dat is niets vergeleken bij deze man.

[video=youtube;U7cXFuwzWN0]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U7cXFuwzWN0[/video]
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Patrick,

Ik denk niet dat hier een WIVAMAC komt deze kan niet tegen de "behandeling";)
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
mja die draaibank zal niet veel gekost hebben maar als die riem ongelukkig breekt dat is dat meisje en die man waarschijnlijk ook onthoofd...

Wat een fantasie ;-).

Mijn eerste draaibankje was niet veel beter, maar heb er nooit iets mee voorgehad. Onthoofd worden door een rubber riem lijkt me wel sterk...

Hij is inderdaad erg snel, maar draait dan ook veel van dezelfde potjes ;-)
Inderdaad nog maar eens een bewijs dat ervaring en oefening veel belangrijker is dan het duurste gereedschap. (stel je voor wat de combinatie zou opleveren)

Groeten,
Steven
 
oke onthoofd worden is wel wat overdreven maar de riem moet ergens gelijmd/gestikt of wat dan ook zijn
en die verbinden(en de riem zelf trouwens ook) zal niet eeuwig meegaan!
heb al eens een riempje los zien vliegen en dat wil je echt niet meemaken

tel daar trouwens nog het gevaar van vingers bij op
kom je met je vinger erin en wordt ie meegetrokken naar de pullie ben je hem kwijt

Ben het trouwens met je laatste twee zinnen volkomen eens!:)
hoe vaker je draait hoe beter het zal gaan:)
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.839
892
Nijswiller
www.buroverhaar.nl

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.