Kärcher wd 5600 mp stofzuiger

detopo2011

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
109
17
Ik ben op zoek naar een andere stofzuiger, heb nu een oudere starmix 1032. Maar deze heeft geen zuigkrachtregeling en geen naloop. Daarnaast zijn zakken en filter prijzig. Zakken zijn ook snel vol omdat je met de motor in ketel maar weinig effectieve ruimte overhoudt.
Is deze karcher een goede keuze? voordeel van deze stofzuiger is ook dat zakken en filters niet duur zijn, 5 zakken voor ca 15 euro en filter voor soortgelijk bedrag.
 

Pascal

Actieve deelnemer
27 dec 2011
178
1
Luxemburg
Ik heb geen ervaring met dat type Kärcher, het is wel geen type van het professioneel gamma. Vermoedelijk zal het dus een nogal lawaaierig type zijn. Als ik nog een stofzuiger zou kopen zou ik vooral dààr op letten. Ondertussen stel ik mij tevreden met een klein bouwmarkt Kärchertje, uitgebreid met een zelfbouw master/slave schakeling een een zelfbouw cycloon. Het probleem van dure filters en zakken is daarmee opgelost, het gebruiksgemak valt wel mee mits de master/slave schakeling. Dus ben ik redelijk goedkoop gesteld:cool:, maar moest ik het overdoen, kocht ik een pro-stofzuiger. Ik zit nu nog altijd wel met het lawaai, ook al heb ik gehoorbescherming.
Mijn punt is: misschien kan je nog wel met je Starmix verder zoals ik met m'n Kärchertje of anders zou ik eerder naar een pro-stofzuiger uitkijken.
Groetjes,
Pascal
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.