Onderdelen record 44

Boskabouter

Actieve deelnemer
17 apr 2013
60
1
Amsterdam
Beste forummers,

Allereerst hartelijk dank voor al de supergoede info die ik hier in de afgelopen maanden anoniem heb kunnen opsnuiven. Heb nog geen bijdrage geleverd, maar heb wel ijverig gestudeerd op jullie berichten. Mooie plek is dit zeg!

Ik ben sinds een paar maanden aan het houtbewerken geslagen (begonnen met cursus op het HMC Amsterdam) en krijg er steeds meer lol in. Binnenkort wil ik wel enkele werkstukken laten zien. Daar moet ik dan wel tijd voor maken, want momenteel is het druk bij mij.

Tussendoor alvast, als ik zo vrij mag zijn om nog meer informatie te vragen dan ik al gelezen heb, een onderdelen-probleempje.

Ik heb op MP een record 44 groefschaaf aangeschaft. Hij doet het prima en ik ben er erg tevreden mee. Nu zijn twee stelschroefjes scheef. Niet zo erg dat het de functionaliteit al nadelig beïnvloed, maar wel zodanig dat ik voor de levensduur vrees bij verder gebruik. Het gaat om de stelschroef van de diepte-instelling en de "breedte-stelschroef", middenonder op het bijgevoegde plaatje.

Weet een van jullie hoe reserveonderdelen te krijgen zouden zijn? Internet heeft me niet verder kunnen helpen en op het forum kon ik ook niets vinden over oude onderdelen. Maar wellicht heb ik niet handig genoeg gezocht.

Heel veel dank!

Paul

Record-No-044-Plough-Plane-1.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.