Topcraft kolomboormachine

Dreejt

Nieuw lid
11 sep 2012
4
0
Beste Mensen,

Ik ben bezig met verzamelen van verschillend gereedschap, ook een kolomboormachine staat op het lijstje.
Nu zag dat er vanaf morgen bij de aldi een 500 watt machine te koop is, gewicht: 24kg.
Ik ben benieuwd of er ervaringen zijn met dit type machines. Is het aan te raden? Ik ben gewend om met zwaardere machines te werken, maar die liggen op dit moment buiten mijn budget.

Ik hoor het graag.
 

WR1944

Oud hout
Ik weet natuurlijk niet of je bij Bep in de buurt woont, maar de door hem aangeboden kolomboor overstijgt de aldi contraptie meervoudig in kwaliteit.

http://www.woodworking.nl/showthread.php?8389-Kolomboor-machine

Ik weet het niet helemaal zeker maar ik heb het vage vermoeden dat Bep een "haar" is. ;-) Ik hoop dat ze er niet boos over wordt. Misschien is het zinvol om onder de avatar naast de woonplaats ook het geslacht te kunnen vermelden.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ik weet het niet helemaal zeker maar ik heb het vage vermoeden dat Bep een "haar" is. ;-) Ik hoop dat ze er niet boos over wordt. Misschien is het zinvol om onder de avatar naast de woonplaats ook het geslacht te kunnen vermelden.

Hallo WR1944,
Waar baseer jij dit vage vermoeden op ?
Mvg.
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Ja, daar raak je een heikel punt, ben uit gegaan van een aanname.
Dus Bep, als je van het vrouwlijke geslacht bent; mijn welgemeende excuses.
 
A

Athanor

Guest
Ik begrijp niet goed wat dat er toe doet... Bep is gewoon Bep: een mens! Met interesse in houtbewerking en machines :D

Fons
 

WR1944

Oud hout
Ik begrijp niet goed wat dat er toe doet... Bep is gewoon Bep: een mens! Met interesse in houtbewerking en machines :D

Fons

Als ik weet of een sterk vermoeden heb hecht ik er aan om het juiste geslacht te gebruiken in de communicatie. Anders dan voor die reden vind ik het onbelangrijk of het m dan wel v is. Mens is taalkundig gezien onzijdig en het stuit me tegen de borst om in de communicatie "het" te gebruiken.
Maar we dwalen af van het onderwerp.
 
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
Maar we dwalen af van het onderwerp.
Tsja, dan moet je het gender aspect niet in het topic brengen natuurlijk;)
Maar de communicatie lijkt me gemakkelijk onzijdig te kunnen gebeuren als je de persoon met U of je aanpreekt. Pas als je over iemand praat kom je met de vraag te zitten of je over hij of zij spreekt...... En we kunnen natuurljk altijd beter tegen iemand praten dan over iemand... :confused:

Fons
 
Laatst bewerkt:

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Bep is zelfs een enorm aardig mens en bijna net zo gek op hout als ik ben..... Man of vrouw ? Maakt inderdaad helemaal niet uit, we zijn allemaal gek op houtbewerking..
 

Bep

Actieve deelnemer
27 sep 2010
199
1
HA,HA,HA,HA,HA.......
Geweldig!!!
Dat jullie je daar druk over maken..... :D


Vriendelijk groeten Bep
 

Resetter

Actieve deelnemer
20 apr 2013
268
0
Dedemsvaart
Ik heb ooit jaaaren terug zo'n topcraft ding gekocht bij de aldi voor f 49,- ja ja guldens. dat ding heb ik nog steeds, de diepte is beperkt wat je in 1 keer kan boren en de riemen zijn nu eigenlijk wel op, maar verder is het een leuk ding, als je ruimte hebt zou ik wel voor iets groters en sterker gaan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.