licht gewicht freesmachine

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
door mij spierziekte kan ik helaas niet al te veel gewicht hanteren in mij handen en wil nu eigenlijk een licht gewicht frees kopen wie heeft ervaring met dit soort machines. ik weet dat er ook beperkingen zijn aan vermogen etc.

hans
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Ja dat zou ook nog kunnen of twijfel over de Makita RT0700CX3 Boven-,kantenfrees deze weegt 1800 en de meeste zitten rond de 3 kilo
 

Barneveld

Actieve deelnemer
10 jan 2013
68
0
HOi Hans, spijtig te horen van je beperking.


kijk ook even naar de Festool OF1010, die is weliswaar 2.7 kilo, maar heeft een pistoolgreep. Het ligt er dus een beetje aan wat jij nog goed kunt met je handen. Vergeet ook niet dat als je wilt gaan werken met een stofzuiger er ook nog een dikke zware slang aan je frees hangt. Overal zijn er echter oplossingen voor, mijn stofzuigslag hangt boven het werk aan een touw en weegt dus nauwelijks mee.

Een freestafel is voor veel bewerkingen een goede oplossing voor je, echter deze heeft ook zo zijn beperkingen.

ik woon in nijkerk, je bent méér dan welkom om even met mijn OF1010 te proeffrezen. Half uurtje rijden. Incl koffie en koekje!.

bereikbaar op nulzes13640503
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.