babykamer

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
146
Enkhuizen
Onze dochter is (hoog)zwanger van haar eerste. Ze wilde graag iets op de muur hebben en had in de praktijk van de verloskundige leuke dingen gezien op de muur en wilde ook zoiets.
Hier het resultaat van wat figuurzagen met de nieuwe (2ehandse) Hegner, spuitbussen van Action, houtstripjes (van roerhoutjes) op de achterkant (om de letters van de muur te houden) en dubbelzijdig plakband (Tesa). Het lettertype is Kristen ITC bold 400 pt.

2013-07-25 17.26.46.jpg
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
146
Enkhuizen
@Woruta: ja, misschien wel een kinderstoel. Ik heb nog een boek en tekeningen van Gerrit Rietveld en ik dacht dat daar ook een kinderstoel in zijn befaamde de stijl in staat.
 

Woruta

Actieve deelnemer
23 mei 2013
393
0
Haarlem
Ik heb een jaar geleden een tripp trapp kinderstoel aangeschaft. Toen was ik nog niet besmet met het houtvirus (houtworm?) :)
Een zigzag kinderstoel zelf maken lijkt me ook fantastisch. Misschien als we over een paar jaar voor een tweede kindje gaan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.