Hobbyprojectidee gezocht voor houten latjes

Robert123

Nieuw lid
18 jul 2013
2
0
Hallo,

Bij het passeren aan de afvalcontainers van de woonwijk-in-aanbouw hier vlakbij, zag ik dat er een hoop prachtige, kaarsrechte en perfect geschuurde houten latten erin lagen die ze wilden weggooien. :(

Ik kon ze natuurlijk niet laten liggen, en heb ze (met akkoord van de werklieden) kunnen redden van een afval-dood.

Nu ben ik dus op zoek naar een hobbyprojectje om iets te doen met die latjes.

Afmetingen: 1x2cm, lengte varieert tussen 220 en 240 cm
Ik heb er een 80-tal.

Zoals gezegd, ze zijn kaarsrecht, perfect geschuurd en onbehandeld. Houtsoort is me onbekend, maar het is hard hout (geen vuren of zo dus).

Iemand suggesties? ;)
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Daar zou je van alles mee kunnen maken als je ze gaat verlijmen. Waar heb je behoefte aan thuis?

(vraag me af waarom dit materiaal in de afvalbak lag, klinkt alsof het wel bruikbaar is)
 

Robert123

Nieuw lid
18 jul 2013
2
0
Behoefte? Wat houten speelgoed zou leuk zijn.
Daarom was ik in eerste instantie aan het denken om er bijvoorbeeld wat onderdelen voor een knikkerbaan mee maken voor ons dochtertje (ook leuk voor papa trouwens :)) of te verzagen tot kapla-blokjes, maar creatievere ideeën mogen ook natuurlijk.

(inderdaad, nog perfect bruikbaar materiaal. Nu het laatste huis er afgewerkt is, had de timmerman waarschijnlijk geen zin om het overblijvende hout terug mee te nemen naar zijn baas -- ik ben er maar blij mee)
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Misschien kan je er een foto van maken en deze hier plaatsen zodat we weten wat jij gevonden hebt, en dan maakt het ook makelijker om mee te denken. Wat je kan kiezen om ze te verlijmen of op en paneel te plakken met tussen ruimte of. ..........

Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.