Pvb-nl stelt zich voor

Pvb-nl

Houtliefhebber
Hallo ik ben Paul,

55 jaar en altijd al met houtbewerking bezig geweest. Ja, als amateur want mijn vak is verkeer en vervoer onderzoek. Houtbewerking is voor mij inspanning/ontspanning. Soms zit het tegen soms zit het mee. Wel het type om een klus af te maken. Gevolg is vrij kleine projectjes, tvmeubel, kistjes voor praktijk voor mijn vrouw, trappetjes en dergelijke. Nu met de afronding van overkapping bezig, 2 bij 4 meter met zadeldak dus wel serieus project en voor mijn doen wat groot.

Veel geleerd van dit forum en oprecht respect voor de kennis en expertise van leden van dit forum. kLees met plezier de berichten over tal van 'hout' onderwerpen. Qua ruimte en machinerie ben ik een beetje verwend. Draaibank (metaal Myford, erfenis van mijn vader), vandikte en schaaf bank, langgatboor en dergelijke. Laatste tijd veel Festool. Tegelijk interesse voor het 'handwerk' dat eigenlijk veel leuker is. Van het type om dingen zelf te doen maar ook zeer bereid te leren van anderen.

Kortom leuk, hout, en dit forum, en bedankt voor de wijze lessen! Pvb-nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.