Open Dag Werkplaats / Houtdag 1 september 13-17 Zwolle

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Forummers,

Het moment is dan toch gekomen. We hebben een datum geprikt voor een open dag/houtdag. Het lijkt ons erg leuk om iedereen de werkplaats / houtopslag te laten zien. Naast het bekijken van het geheel komen er ook een aantal mensen langs die laten zien wat zij oa met hout maken. Momenteel komen de volgende houtbewerkers zeker al hun kunsten laten zien,deze lijst zal zeer waarschijnlijk nog groeien :

*Roeland Brekelmans : zagen,schaven en alle verwante zaken
*Andre "Tuoh" : Allround houtbewerker laat zijn laatste projecten zien
*Ronald "Houtdraaijerij" : Neemt een draaibank mee om het houtdraaien te laten zien
*Robert Bruins : Bouwt basgitaren en is tevens onderdeel van onze team hier in Zwolle
*Jeroen Meijering : Bouwt mooie panfluiten

Nieuw toegevoegd
*"Rendew " neemt zijn meubelmakerskist mee !!
*Jos Martens zal zijn mooie kistjes laten zien , tevens levert hij ook erg mooi gereedschap...
*Jaap komt uiteraard ook, heeft nieuwe "woodworking"-shirts mee !!

toegevoegd op 21 juli
*Jan Pranger : Gaat laten zien hoe je excentrisch kan draaien

Natuurlijk is mijn werkplaatsmaatje Tamar Tonnema ( www.tonnema.nl ) er ook, mocht je dus vragen hebben dan kan je die vast bij hem wel kwijt !!

Wij zorgen voor de koffie !! Hopelijk zien we jullie allemaal op deze houtmiddag in Zwolle. Het zou prettig zijn wanneer je je komst even per pb aanmeldt zodat we een beetje beeld hebben hoeveel mensen er zullen komen.
 
Laatst bewerkt:

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Oei, dan ben ik op vakantie...maar gelukkig niet ver van zwolle! Zal even kijken of ik een bezoek kan inplannen, lijkt me wel erg leuk!!!
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Met wat ontwenningsverschijnselen ben ik er ook, met shirts!
@wim kluck, geen 4x xl, maar met wat vrijwilligers moet een xxl ook pasbaar te maken zijn ;).

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.