zoek plaatje wat is hier anders

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
de eerste helft is linksom gewikkeld, en vanaf de helft is ie rechtsom gewikkeld.

Ziet eruit alsof iemand ze klem gezet heeft en dan "afgerold"
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
Ben een terras aan het leggen, de constructie zijn azobe balken, dus alles voorboren.
We zijn nu bijna op het eind, en toen gebeurde dit, hij liep vast.
De Boor is nu alleen de eerste 3 cm nog te gebruiken.
Kun je zien hoe sterk hardhout kan zijn.
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Waarschijnlijk is de boor gloeiend heet geworden omdat hij bot was. Of bot geworden omdat hij gloeiend heet was geworden. Ik denk dat de hardheid er al uit is. Als dat zo is moet je hem ook nu gewoon kunnen buigen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.686
2.567
Gaanderen
Eigenlijk zou de boor moeten breken. Je hebt in jouw geval geluk gehad. Vraag of je leverancier deze boor kan omruilen. Productie foutje of zo. Ik heb zelf eens een gebogen staalboor retourgenomen voor het rarieteitenkabinet. Toe mijn leverancier dit zag wilde die het boortje graag omruilen .
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
Nee hij is niet te buigen en zelf ook niet echt bot, hij liep vast, en ja de boor is best sterk.
Kan hem natuurlijk naar een rariteiten kabinet brengen maar hou hem als aandenken.
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
Toby

Это упражнение имеет около 150 отверстий в диапазоне от около 20 см пробуренных в Азобе племен, так определенно не мягкий, а думаю, что сверло стал так медленно, когда кости и горячие и застрявшие
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
en nu nog even in het nederlands, best handig dat google trandslate

deze boor heeft ca 150 gaten van varieren van ca 20 cm voorgeboord in azobe stammen, dus zeker niet te zacht denk eerder zijn dat de boor dus langzaam bot geworden is en toen warm en vastgelopen is
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
nếu tôi gãi mông của tôi, và sau đó giữ ngón tay của tôi dưới mũi của bạn, điều này không có mùi tươi
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.