Website designer gezocht

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ik zou graag mijn website wat opfrissen, mijn huidige heb ik volledig zelf gemaakt (het is eigenlijk al de tweede versie) maar er zijn zoveel zaken die ik anders wil en ik heb er geen tijd meer voor.
Ik had die gemaakt met NVU en dat is nogal moeilijk om te updaten zeker in 3 talen, maar nu zou ik graag met Wordpress werken wat blijkbaar veeeel makkelijker werkt. (had ik dat geweten dan was ik zo begonnen...)
Aangezien het allemaal een beetje uit de hand gelopen is (in een positieve manier) van meubels te maken voor goudsmeden tot plannen verkopen en projecten te delen, zou ik hem graag wat beter optimaliseren en misschien ook wat professioneler laten uitzien. Bovendien komt praktisch al mijn werk via mijn website.

Wat ik graag wil is gewoon een gepersonaliseerd Wordpress template, eventueel ook een opgefrist of helemaal nieuw logo (wat vinden jullie er trouwens van?)
De rest van de website kan ik daarop verder zelf uitbouwen, maar ik wil gewoon op een solide basis beginnen.

Kan iemand mij een persoon of bedrijf aanraden?
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
Zou het gaan zoeken in Facebook en Twitter. Beide zijn te koppelen en dus prima te gebruiken als medium om aandacht te trekken naar je website. Met de website is niet mis mee, duidelijk en geen verborgen hoeken.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Dankjewel Rhynix,

Het was inderdaad een wordpress template dat ik gebruikt heb, maar dan in NVU. het probleem dat ik toen niet kende, is dat NVU een oud programma is dat verlaten is. Het is tegenwoordig wat beperkt en ik moet constant rond bugs en problemen werken, als ik bv een youtube video rechtreeks op een pagina plaats dan krijg ik een witte pagina met tekst, het hele template en fotos verdijnen dan enz...
 

Mac

Actieve deelnemer
Tim,

Ik vindt ook dat je site er goed uitziet, maar ik begrijp dat je wilt vernieuwen.

Ik gebruik Joomla voor de website onze B&B. Deze site is in 5 talen en relatief simpel te onderhouden. Soms willen we een nieuwtje plaatsen zonder de hele site op z'n kop te hoeven zetten en dat gaat uitstekend.

T.a.v. de talen: Je ontwerpt de site in een taal, en vervolgens kan je vertalingen maken voor -door jou zelf bepaalde - artikelen. Erg simpel

Verder heeft de B&B een pagina op faceboek; de website verwijst daar ook naar.

Als je wil kan ik je een pm sturen met de link, ik wil geen reklame make hier op het forum.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.