Nieuwe Festool decoupeerzaag

marcn

Nieuw lid
13 sep 2009
3
0
Ik heb geruchten opgevangen dat Festool nog dit jaar gaat komen met een decoupeerzaag op een Lion accu . . . . wie weet hiet meer van ?
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
252
9
Een decouperzaag op een accu lijkt mij niet zo handig.
De stofafzuiging zal toch nodig blijven (bij mij in ieder geval zeer wenselijk), en dat gaat het handigst met een stofzuiger die op de prik zit.

De huidige Festool decouperzaag is een paar jaar geleden in FWW als goed bestempeld. Dus niet als uitstekend. Met de erbij aangegeven kritiek punten voor mij idd genoeg reden om te wachten tot er een (goede) upgrade van komt. En anders hou ik het op mijn (oude) Bosch groen. Ik hoop dus dat die niet (enkel) op accu is.
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Bosch blauw maakt een hele range zagen op accu.... vandaar mijn opmerking met achterblijven bij de concurrentie. Ik bedoelde daarmee dus niet te zeggen dat ik het zelf persoonlijk handig zou vinden.
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Lijkt mij wel bijzonder handig, gebruik mijn festool vaak op lokatie, en lang niet altijd met afzuiging. Daarbij blijf ik geregeld steken met het snoer, Ik ben voor.
 

marcn

Nieuw lid
13 sep 2009
3
0
De decoupeerzagen van Bosch werken nog steeds op de oude types accu. Op korte termijn komt daar ook geen verandering heb ik begrepen. Dus ik zou zeggen Festool kom d'r maar in met een mooie lion accu. En die stofafzuiging op een decoupeerzaag ? Daar kun je vrij weinig van verwachten . . .
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.