maat spantang triton 1400W

kiefw00

Actieve deelnemer
1 mrt 2012
91
2
wolvega
weet iemand wat voor een maat spantang bij de triton 1400W zit als ik kijk op de site van triton zelf dan zou er een spantang van 8mm bij zitten terwijl er bij zijn kleinere broertje een spantang van 12mm zit en dat lijkt mij opzich nogal wat raar namelijk.
ik overweeg namelijk om de 1400W versie te kopen maar wil wel eerst even zeker weten welke spantang erbij zit
eventuele voor en nadelen van deze machine zijn ook welkom
de reden voor deze machine is voornamelijk prijs en het vestellen van de machine als die onder een tafel hangt

mvg wilco
bij voorbaat dank
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
kwart inch, 8mm en 6mm inderdaad :)
En ik zie dat de 2400W versie alleen maar 12mm is en geen 8mm spantang heeft?
 
Laatst bewerkt:

WR1944

Oud hout
Bij mijn Triton 1400W zaten 1/4" en 1/2" spantangen maar ik heb de frees dan ook in een ontwikkelingsland gekocht. Naar laat-Middeleeuwse begrippen is het een vierdewereldland. ;-)
Volgens de Nederlandse folder zit er een 1/4" en een 8 mm spantang bij. Het zou me verbazen als er geen extra 12 mm spantang leverbaar zou zijn.
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Bij de aankoop van de 2400watte was er een spantang van 12mm bij en 8mm was optie (11euro)
Is wel een hele leuke machine vooral om onder een tafel te monteren.
En natuurlijk power !!
 

Pascal

Actieve deelnemer
27 dec 2011
178
1
Luxemburg
Ik heb de 2400W versie gekocht, vooral dan om dit ik ze (bijna) uitsluitend onder een tafel wil gebruiken. Bij mij was er een 12mm et een 1/2" spantang bijgeleverd.
Groetjes,
Pascal
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Ik zag pas dat ze sindskort Bij toolstation ook triton verkopen. Ik heb er verder nog niet naar gekeken maar misschien dat je daar wat wijzer van wordt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.