Bierflesopeners....

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Hallo allemaal,

Ik had al een tijdje een partij bierflesopeners liggen waar ik graag mee aan de slag wilde. Nu heb ik in 1 keer maar een hele partij van die openers gekocht. Dan kan ik de komende tijd vooruit. Het is een mooie manier om kleine stukjes hout op te maken die overgebleven zijn van andere projecten.


IMG_6463.jpg

IMG_6464.jpg

IMG_6465.jpg

1e dunne laagje olie zit erop. morgen weer een laagje aanbrengen en dan ga ik het geheel polijsten......
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Toch niet doodgeslagen hoop ik :)
Mooi om te zien dat he afval stukjes omtoverd tot een edel stukje gereedschap.
Waar ga je mee polijsten????
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Bierdrinkende forumleden,

Deze openers (en die nog gemaakt gaan worden) ga ik allemaal verkopen. Prijzen tussen de 10 en 20 euro. alle opbrengsten gaan naar diverse goede doelen zoals kika,warchild ed....
 

bert1991

Actieve deelnemer
13 okt 2009
372
7
West Vlaanderen
Rick,

Je bent altijd welkom in ons Belgenland om die opendoeners te kunnen testen, hier hebben we meer bieren dan inwoners bij wijze van spreken :)
En als je toch in de streek bent is het leuk om eens een houtbabbel te kunnen slaan :)

Groeten

Bert
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@henk : Ik ga deze dingen straks zelf importeren.. Ik gebruik ze zelf veel en er zijn vast andere houtbewerkers die ze ook wel willen gaan gebruiken....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.