Metaaldraaien

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
Hallo,

Ik heb voor een pen een busjes set nodig alleen zijn de gene die ik nodig heb niet meer te krijgen.

Is er iemand hier met een metaaldraaibank die deze tegen een mooie prijs kan draaien?het gaat om deze:image.jpg

De afmetingen weet ik nog niet maar die kan ik opmeten aan de hand van mijn pen setje ik zal de maten er zo snel mogelijk bij zetten.

Ik kon het eerst wel zelf op school alleen ben ik geslaagd dus kom ik niet meer op school haha.
Als iemand dit voor me kan doen hoor ik dit wel via een pm met een prijs indicatie graag dan weet ik waar op ik kan rekenen.

Het hoeft geen heel goed ijzer te zijn gewn goedkoop staal is goed ik heb ze maar een keer nodig.

Gr. Jordi
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
Er Zit geen schroef draad in er moet gewoon een gat is van volgens mij 6,5 mm alleen dat moet ik no even na meten aangezien ik me schuifmaat kwijt ben.

Het zijn drie verschillende ja.

Messing mag ook als het dan nier heel veel gaat kosten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.