Toch maar even voorstellen

Jeevanbee

Actieve deelnemer
11 mei 2013
231
0
Doetinchem
Na een tijdje mee te lezen toch besloten mij maar even voor te stellen. Anders voel ik me net een gluurder :p

Mijn naam is Joris, 28 ondertussen en woon in Doetinchem.

Het echt fijne houtbewerking heb ik nog niet gedaan maar het lijkt me steeds leuker om te doen. De laatste tijd heb ik een paar dingen gemaakt waaronder: tv-meubel, kastjes voor in de schuur en wat gaasschermen voor in de tuin (geleerd dat een pen-gat verbinding maken best wel tijd kost). Op het programma voor de komende tijd staan o.a. zolder verbouwing (muren, deur, diverse aftimmering ), indeling van een vaste kast en als het allemaal lukt en ik nog tijd heb een wiegje voor de op weg zijnde kleine meid.

Na veel met geleend gereedschap te hebben gewerkt ben ik tegenwoordig zelf mijn inventaris aan het uitbreiden. Van de week leuke spulletjes binnen gekregen, nu nog bewijzen dat ik het waard ben.

**knips** 2 dezelfde foto's is een beetje te veel van het goede...

Ik verwacht hier veel te kunnen leren op het forum en vind de sfeer hier in ieder geval zeer prettig.

Groeten!
 

Bijlagen

  • Festool spullen-1.jpg
    Festool spullen-1.jpg
    73,2 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.