PDA

Bekijk Volledige Versie : Geslaagd voor de HAVO!

Rudolf
13-06-13, 15:02
Hallo allemaal,

Na 5 jaar leren en veel tijd in school steken heb ik dan eindelijk mijn HAVO-diploma!

Dit betekent dat ik nu VAKANTIE heb en veel tijd heb voor mijn hobby... drie keer raden wat die hobby mag wezen..;)

Na deze lange vakantie ga ik beginnen aan de hbo-opleiding 'Werktuigbouwkunde' (HTS).

Groeten,
Rudolf.

ArtHarg
13-06-13, 15:26
Gefeliciteerd! Je zat niet op Ibn Ghaldoun dus :) Hobby... bloemschikken?

ed bever
13-06-13, 15:33
Gefeliciteerd met je diploma en heel veel vakantie en hobby plezier toegewenst.

Gr marc

caso
13-06-13, 15:34
Gefeliciteerd! Welke richting ga je doen op de HTS?

Cas

Rudolf
13-06-13, 15:43
Gefeliciteerd! Welke richting ga je doen op de HTS?

Cas

Dat is dus de hbo opleiding werktuigbouwkunde en dan de afstudeerrichting 'Commercieel Werktuigbouwkundig Ingenieur'.
Ik wil hier graag technisch accountmanager (vertegenwoordiger) mee worden. (tenminste als ik mij niet bedenk).

Groeten,
Rudolf.

Wim Kluck
13-06-13, 17:30
Rudolf gefeliciteerd.

Joe
13-06-13, 17:50
Van harte gefeliciteerd!

PeerSchoen
13-06-13, 19:26
Gefeliciteerd! En succes als fietsenmaker! ;)

HermantB
13-06-13, 19:33
Van harte gefeliciteerd!! En veel plezier met je hobby.

jaap
14-06-13, 04:35
Gefeliciteerd Rudolf, geniet van de vakantie, je mooie hobby en een prima keuze voor je vervolgopleiding. Er zitten de nodige werktuigbouwers onder de forummers (waaronder ikzelf), misschien kunnen we nog wel eens een aparte metaal rubriek openen ;).

jaap

peter kruse
19-06-13, 11:26
Gefeliciteerd!!

Werktuigbouwkunde...mooie studie.
Ben zelf mijn wiskunde en natuurkunde weer aan het opfrissen (een kleine veertig jaar geleden dat ik de middelbare school verliet). Ga daarna zelf ook die hoek induiken.

Nogmaals...gefeliciteerd en succes met de komende studie. En intussen uiteraard een mooie vakantie gewenst.

rickkoorman
19-06-13, 18:38
gefeliciteerd!!!

golddigger
19-06-13, 23:19
Het is het H.A.V.O of HAVO (onderwijs) en de havo (school).

je kan dus alleen de havo zeggen als je doelt op de school en dat doe je zonder hoofdletters:rolleyes:

damien
20-06-13, 07:56
golddigger (sic)

Zowel het havo als de havo is juist, afhankelijk van de betekenis. Als het om het type onderwijs gaat, is zowel het havo als de havo juist. Gaat het om een school die onderwijs op havoniveau aanbiedt, dan is alleen de havo juist. taaladvies (http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1613/)

klaas0639
23-06-13, 09:48
?.......), misschien kunnen we nog wel eens een aparte metaal rubriek openen ;).

jaap

Jaap, ik zou dat toejuichen. Enkele buitenlandse houtfora hebben dat trouwens ook. Misschien combineren met onderwerpen op elektrotechnisch gebied?
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar heb de indruk dat er voor deze onderwerpen wel meer belangstellenden en kundigen op dit forum zijn.

Met vr groet,
klaas0639