Vergader sta tafel

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Ik zou het as echt stoer vinden als er tijdens het stijgen een bar uit zou klappen met een tap en ijsblokjes machine.... Dit kun je gewoon bij IKEA kopen tegenwoordig :)
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Niet heel bijzonder Ekko. Gewoon een 'simpel' systeem wat je los kan aanschaffen. Wordt ook veel gebruikt bij kantoren ed.
 

WR1944

Oud hout
In een vorig leven had mijn bedrijf een paar bureau's die electrisch in hoogte versteld konden worden. Verschillende personen maakte gebruik van één bureau en dit was een eis of sterke suggestie van de ARBO. Ik meen zelfs dat er een drukgevoelige strip aan de onderrand zat om beknelling te verkomen. Ze vinden wat uit, die stadse vlegels. zou m'n grootmoeder gezegd hebben maar dat zei ze ook al van de auto, de radio en de telefoon.
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Onze telefonistes hadden ook zo'n tafel... maar die kon maar een centimeter of 25 op-en-neer geloof ik... Ik had het nog niet eerder gezien bij een tafel van deze omvang...

Ze vinden wat uit, die stadse vlegels. zou m'n grootmoeder gezegd hebben maar dat zei ze ook al van de auto, de radio en de telefoon.

En zo is het... ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.