een snoepkraampje voor de geboorte van Alex

Vin_d

Actieve deelnemer
22 apr 2013
132
0
Wingene
Naar aanleiding van de geboorte van mijn zoon :D heb ik een snoepkraampje gemaakt om zo iets lekkers te kunnen meegeven met het bezoek.
Ik wou nog bijhorend bakje en mandje maken voor de snoepen die erbij staan maar dit is er niet meer van gekomen.
Het rekje is gemaakt in eik en heb ik onbehandeld gelaten (aangezien dit maar even moet dienen).
pic1.jpgpic2.jpg

groeten,

Vincent
 

Bijlagen

  • DSC_1635.jpg
    DSC_1635.jpg
    65,6 KB · Weergaven: 291

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Vincent

Van harte gefeliciteerd, ik hoop op een gezond en gelukkige voortzetting van je houtklussen. Eerst maar eens aan de luiers :) :)
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Gefeliciteerd! En een leuk idee om zoiets te maken.
Ik zou het rekje wel even afwerken, die potjes zijn straks handig voor deuvels en lamello's :D
 

Vin_d

Actieve deelnemer
22 apr 2013
132
0
Wingene
dank voor de leuke reacties.

@Roald + Kor: Zo ver had ik nog niet gedacht, dit zou inderdaad een probleem kunnen zijn ;). Gelukkig komt Kor met een goede oplossing, dank je voor de tip Kor.

@Sunrayes: De niveau's zijn inderdaad gemaakt met zwaluwstaart verbinding, is toch nog altijd een mooie verbinding vind ik.
Ik heb zo een jig om ze te frezen met een bovenfrees, ik hoop in de toekomst over de talenten te beschikken om deze met de hand te maken.
'k heb op het forum al de basis hiervoor gevonden, zijnde: oefenen, oefenen en oefenen. dus ik denk dat ik hier nog wat op ga oefenen.

groeten,
Vincent
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Van harte gefeliciteerd !!! En wat een tof idee zo; helemaal geweldig !

Ik heb het ook meteen even aan mijn zoon laten zien (die heet nl. ook Alex...). Hij is 9 en heeft net de avond-4-daagse achter de rug en is overladen met snoep.
Hij wist dan ook meteen een mooie bestemming voor het rekje (mocht het buiten gebruik worden gesteld) ;) ;) hahaha
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.