Ervaring (bouw) houthandels

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.253
301
Heelsum
Iemand ervaring met http://houtenbouwmaterialen.nl ziet er netjes uit allemaal maar een referentie is nooit weg, ervaringen met kwaliteit en betrouwbaarheid?

Hebben ze goed hout, goede garantieplaten etcetera? prijzen lijken door de bank genomen ok amar natuurlijk alleen goed als de kwaliteit ook goed is.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Ik vind de prijzen niet bijzonder scherp om eerlijk te zijn. Ik heb alleen even gekeken bij regel 50*70, die verkopen ze voor €1,5/m, waar ik die voor €1.30/m haal, schroeven 4x40 (wel een heel fijn merk dat Jetfast), kosten ongeveer het dubbele en ook plaatmateriaal (underlayment en OSB) zit ongeveer een tientje boven wat ik hier betaal.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.253
301
Heelsum
Wat voor mij in deze e prijs voor een groot gedeelte maakt is de multiplex voor buitentoepassingen (garantieplaat) en de red cedar boekdelen. Met die laatste zie je grote prijsverschillen door heel nederland. Omdat die dingen zo lang zijn (5850mm) kun je die niet even zelf op gaan halen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.