Workshop bovenfrees, waar kan ik terecht?

esmeralda

Nieuw lid
26 apr 2013
4
0
Beste allemaal,

Ik heb een vraag: ik wil mijn partner een workshop bovenfrees kado doen. Maar waar kan ik terecht?
Via google kom ik alleen op beqwaam en stadswerkplaatsutrecht.

Die laatste sprak mij erg aan, maar de data komen niet goed uit, dus ben ik verder gaan zoeken.

Kunnen jullie me verder adviseren hierin? We komen uit den bosch, dus graag hier iets in de regio (tot 50/60 km reizen is oke hoor)
 

esmeralda

Nieuw lid
26 apr 2013
4
0
Informeer eens bij Gerard van Helden Toolworkshop in Wijk en Aalburg. Een bijzonder aardige en ook kundige vakman.
Kijk hier voor wat info

jaap

Dank je jaap! Super, dit is lekker dichtbij en leuke optie zo in de avonduren, ideaal!, ik ga contact met ze opnemen, bedankt voor de tip.
 

esmeralda

Nieuw lid
26 apr 2013
4
0
http://www.passen-en-meten.nl/, zitten in Maasbommel hetgeen voor jullie ook goed te bereiken is. Heb ik de cursus ook gedaan, wordt gegeven door een sympathieke/vakkundige man.

Ook bedankt voor deze tip! Ik heb gekeken en ziet er super uit, al is deze wel boven budget (maar ik had hier geen budget genoemd en wrs krijg je daar ook wel wat meer te leren dan in de workshops van een paar uurtjes).
Helemaal fijn voor het meedenken.
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
@Esmeralda

Heb er een vraag over:
heeft je partner nu al een bovenfrees?

Want in dat geval zal ik zeker vragen of je deze mag meenemen of of ze dat exacte type ook gebruiken van hun zelf voor de demonstratie/leerdag.
 

esmeralda

Nieuw lid
26 apr 2013
4
0
@Esmeralda

Heb er een vraag over:
heeft je partner nu al een bovenfrees?

Want in dat geval zal ik zeker vragen of je deze mag meenemen of of ze dat exacte type ook gebruiken van hun zelf voor de demonstratie/leerdag.
Ja hij heeft er een en dat is idd mijn vraag 1 aan de workshopgever, wil graag (en hij ook) dat ie zijn eigen apparaat leert kennen.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.058
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Misschien ook leuk om samen een cursus te doen; je hebt nu een beetje geproefd aan het enthousiasme hier op ons forum, niets staat je in de weg om zelf ook aan de slag te gaan ;).

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.