Festool cms

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.199
562
Geen ervaring met de CMS en niet bekend met prijzen, maar net wel even "Festool CMS" als zoekopdracht ingegeven. Dan kom je geloof ik toch een paar aantrekkelijke(re?) alternatieven tegen?
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Is een leuk setje voor de cirkelzaag combinatie zonder zaag ben je nieuw ook ong 800 kwijt dus de bovenfrees module is dan gratis ik zou wel even kijken in welke staat het verkeerd dus of er nergens speling op zit ed
 

MarcoZ

Actieve deelnemer
25 dec 2011
133
0
Dit is ook wel wat moois (als het er nog is)

http://link.marktplaats.nl/665404660

Wel jammer, van eind december tot begin maart ben ik iedere week in Lisse geweest voor een klus, en nu staat deze advertentie er op. Het is dat het bijna 2 uur rijden is, anders had het al hier in het schuurtje gestaan. :p
 
Laatst bewerkt:

jarinl

Actieve deelnemer
5 jan 2011
114
0
Hoi Marco,

Ik heb deze adverteerder al een paar keer een email gestuurd maar geen reactie.
 

jarinl

Actieve deelnemer
5 jan 2011
114
0
:) Berton jè hebt gelijk. IK woon in Tsjechië en probeer het daarom eerst via de mail.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.686
2.567
Gaanderen
Als het te mooi lijkt is het vaak niet wat het lijkt. basis met poten nieuw 541 moduledrager 366 module bovenfrees 624 totale nieuw prijs ruim 1500 euro.
Wie verkoopt dit als het maar enkele keren gebruikt is sinterklaas of de penitentiaire inrichtingen in het kader van de plukse wet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.