Hammer moment?

dif

Actieve deelnemer
10 jan 2010
120
0
BE- Linter
Gisteren heb ik gebruik gemaakt van de HAMMER lenteactie (in België).
Loopt deze actie ook in Nederland?
Mijn totale korting was van die aard om niet lager te aarzelen.:cool:
En bijkomend er is een algemene prijsstijging voorzien in de maand Mei.
Nu nog een 8tal weken wachten en ik kan de A3 en B.3 gaan afhalen.:mad:
Wat ik uiteindelijk wil zeggen: indien je van plan bent om aan te schaffen, dan zou ik tijdens de actiedagen eens informeren.:confused:
Ik heb de aanschaf van de nieuwe wagen maar uitgesteld met een jaartje:(
 

A.N

Actieve deelnemer
Gefeliciteerd met je aanschaf, zul je veel plezier van hebben

Ze hebben bij ons in Nederland ook acties, binnenkort hebben ze open huis dagen en de afgelopen maand waren er beurzen met diverse aanbiedingen
Contact gelegd op de beurs en vandaag in Barneveld geweest om een machine te kopen, zit inderdaad een aantrekkelijke korting op.
Heb geen Hammer maar een Format van dezelfde fabrikant gekocht
 
A

Athanor

Guest
Proficiat met je aankoop! Ik heb indertijd ook goed gebruik van een zomeraanbieding gemaakt voor mijn Hammer-combi.

Nu even wachten en dan zien we graag een reportage van de installatie in de werkplaats!

Fons
 
A

Athanor

Guest
Contact gelegd op de beurs en vandaag in Barneveld geweest om een machine te kopen, zit inderdaad een aantrekkelijke korting op.
Heb geen Hammer maar een Format van dezelfde fabrikant gekocht

Ab, ook proficiat met je aankoop!

Ben ook zeer benieuwd naar je ervaringen als je straks de machine in bedrijf neemt. Laat je er dan wat van zien en horen? Er is over de Format serie nog niets gepubliceerd op het forum.

Fons
 

dif

Actieve deelnemer
10 jan 2010
120
0
BE- Linter
Het zal inderdaad een hele aanpassing zijn van een Robland naar een Hammer (en vooral met de vlak van dikte apart (41cm en langere tafel), de B3 winner comfort,een veel preciezere machine, een topie met verschillende snelheden en kantelbare as, de zaag met lange oplegtafel, ..; Ik zal bij montage de opties vermelden.
Het enige nadeel, de aankoop van de nieuwe wagen is nu uitgesteld met een jaar (misschien wel 2 jr)

Wat de installatie betreft zal ik wat foto's nemen. de A3 en B3 moet bij mij ter plaatse (in de kelder) opgesteld worden en, niet onbelangrijk uitgelijnd.
Dit ga ik zelf doen, dus de mogelijkheid zit er in dat ik wel wat vragen zal hebben.

Het oefen hout (hoofdzakelijk beuk) ligt alvast klaar.
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ach, je kunt het ook zo bekijken: een (nieuwe) auto daalt heel erg snel in waarde, en dat valt (naar mijn mening) bij Hammer machines erg(=goede kwaliteit gereedschap erg mee!
Dus eigenlijk wel een goede keuze om eerst de Hammer te kopen!:p

Groeten Rudolf.
 

Mac

Actieve deelnemer
Tof!!

Geluk gewenst

Ik ben op dit moment met Felder Frankrijk in onderhandeling over een A3 41 en een B3 comfort ( of een KF500 als ze echt scheutig gaan worden ). Ga daar de toonzaal in Lyon bezoeken om de machines te bekijken. En dan misschien spijkers met koppen slaan...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.