hulp nodig voor wielsteun met scharnier

borgqueenx

Nieuw lid
6 jul 2012
21
0
dit is mijn idee:
http://d.pr/i/ciNd

het gaat om een flightcase met 2 wielen achter om hem te vervoeren. het is een erg zware kist dus heb ik het idee om 2 wielen te gebruiken voor met scharnieren zodat ik steun heb en niet mijn 2 handen dat einde alleen hoef te beuren.
Zal dit werken?
dingen toe te voegen of te zeggen erover of betere ideeen?
Dat hele stuk rechts onder de afbeelding bestaat dus nog niet dat is mijn idee. de rest is er al.
 

borgqueenx

Nieuw lid
6 jul 2012
21
0
die van mij niet :p hier zaten stukken hout eerst onder voor onder de palletwagen....maar die heb ik eraf gehaald. en 2 wielen eronder gezet. ik houd nu met 2 handen de kist vast en sleep hem daarmee naar de bestemming zoals een busje. maar soms moet ik nog redelijk een stukje lopen daarvoor dus wil ik dat mijn armspieren wat minder moeite hoeven te doen.
 

borgqueenx

Nieuw lid
6 jul 2012
21
0
dan is hij erg laag en moet ik bukken om te bewegen dat vind ik ook niets(40cm hoog ongeveer)
 

Frank

Actieve deelnemer
27 mei 2009
223
0
Zeeuws-Vlaanderen
Dat herken ik, wij hadden vroeger zo een lage statievenkist. Die was te laag en te smal. Viel ook vaak om.
Het voordeel wat wij hadden was meerdere kisten, dus vervoerden we lage kisten bovenop een hogere.
Maar met 1 kist is dat dus niet zo handig.
Misschien een klapsysteem net zoals een brancard? Ook technici gebruiken die vaak.
Of een trolley, die worden vaker gebruikt bij kleinere kisten.
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
misschien met afneembare wielen... denk eens aan een splitpen ???
Of ... een hondje...( plankje met 4 zwenkwielen)

Laat eens een foto van de echte kist zien ???
 

Frank

Actieve deelnemer
27 mei 2009
223
0
Zeeuws-Vlaanderen
Volgens mij wordt jouw uitvoering erg onstabiel. Een beugel zoals houtenklaas voorstelt lijkt mij handiger. Is ook eenvoudig uit te proberen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.