Lijmklemmen/lijmtangen opbergen

Broos

Actieve deelnemer
12 mrt 2013
45
6
Zuidhorn
Beste forumleden,

Ben hier nieuw en heb een introductiebericht geplaatst.

Heb gezocht op het forum naar een oplossing voor het praktisch opbergen van lijmklemmen/lijmtangen op een verplaatsbaar onderstel. Wie van jullie heeft een goed idee? Of zou mij kunnen helpen aan een goed voorbeeld? Heb alleen deze ( http://www.ulmia.de/images/Schreinerkluepfel/48_519.jpg ) gevonden maar is nogal prijzig. Hebben jullie nog suggesties?

Met vriendelijke groet,

Bram
 

WR1944

Oud hout
Mijn werkplaats is niet zo groot dat ik m'n lijmklemmen mobiel wil hebben. Ik heb balkjes van gleuven voorzien en die tegen de wand van de meterkast geschroefd. Na m'n verhuizing verdubbelde het aantal klemmen zodat ik nu geen gleufje meer onbezet heb.
Aan de wand lijkt me de meest simpele oplossing of anders aan de binnenkant van een (kast)deur als die tenminste stevig genoeg is voor het totale gewicht.
Mocht je toch voor mobiel gaan dan is een verrijdbare stellage van balkjes een goedkopere en snellere manier en eenvoudiger te realiseren. Let vooral op de stabiliteit. Probeer zoveel mogelijk klein spul laag op te hangen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.