kast met opbergruimte

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Ik vraag mij eerder af waarom??

Wat maakt dat je zo veiliger voelt?

Maar mooi gedaan zo'n kast, alleen ik heb niet zoveel waardevolle spullen........
Menno
 

WR1944

Oud hout
Nu gaat elke inbreker met z'n koevoet elke lomp gebouwde kast te lijf. Het betekent daarmede wel het einde van het lompe kasten tijdperk.
In Amerika is het bezit van vuurwapens vrij normaal. Dat maakt het inbreken spannender, je weet nooit van tevoren of een een Rambo tegen kan komen of een little old lady. En een beetje liefhebber met genoeg geld kan een flinke verzameling aanleggen.
Ik kwam laatst in een zaak voor buitensportmateriaal en achter in de zaak waren wat toonbanken met wapens. Als techneut voelde ik me altijd al tot wapentuig aangetrokken dus keek ik aandachtig naar de uitstalling. Gelijk kreeg ik de vraag of ik een specifieke belangstelling had en dat ik alles wat ik zag in de schietkelder kon uitproberen.
 

caba

Actieve deelnemer
21 jul 2012
43
0
Aalst
Gohja de discussies over al dan niet wapens in huis,... Ik ben voor omdat dit voor mij een hobby is. Maar ik weet ook wat ik er allemaal voor moeten doen heb om dit in belgie legaal te doen, en ik kan vertellen dit heeft me al een hoop geld aan documenten, aanpassing van deuren en ramen, kluis, doktersattesten,... Gekost. Dus wie dit niet voor zijn hobby doet zal snel ontmoedigd worden.
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Gohja de discussies over al dan niet wapens in huis,... Ik ben voor omdat dit voor mij een hobby is. Maar ik weet ook wat ik er allemaal voor moeten doen heb om dit in belgie legaal te doen, en ik kan vertellen dit heeft me al een hoop geld aan documenten, aanpassing van deuren en ramen, kluis, doktersattesten,... Gekost. Dus wie dit niet voor zijn hobby doet zal snel ontmoedigd worden.

Wie dit niet voor zijn hobby doet komt er wel op andere manieren aan. Voor het gevoel van veiligheid zal zo'n kast met spul wel niet veel uitmaken, duurt veel te lang om het wapen te pakken, ik denk dat het in het filmpje puur om een verzamelaar gaat. Aan de andere kant, als je weer zo'n verhaal hoort van Bladerunner die door de deur heen z'n vriendin doodschiet..........
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.