Even voorstellen.

SanderW

Actieve deelnemer
24 feb 2013
48
0
Wassenaar
Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Sander kom uit wassenaar en ben werkzaam in de bouw.
Omdat het timmerwerk in bouw niet meer is zoals het vroeger was en het allemaal rampestamp werk is ben ik in mijn vrije tijd te vinden in mijn schuurtje om daar leuke werkstukken te maken van mooie houtsoorten.

Helaas heb ik maar een klein schuurtje dus plaats voor een vandiktebank e.d is er helaas niet.
Dat betekent dus alles met de hand vlak, haaks en op dikte schaven gelukkig heb ik dan wel een Festool lineaal zaag voor het schulpen :)

Ik heb een beetje op de site rondgekeken en al veel mooie dingen zien staan (waarbij ik soms het kwijl even moest wegvegen :p )ook ik zal binnenkort is iets plaatsen.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo SanderW
Welkom op het forum. Jij als vakman zal best wel kennis hebben die hier van pas komt, laat ook gerust een paar foto's van jouw werkstukken zien. We zijn hier namelijk gek op foto's
Hartelijke groet Hugo en Welkom
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.