vraag over festool snelspanklem

charl

Nieuw lid
9 sep 2012
10
0
den oever
wie kan mij vertellen of de

prod1_8883.jpg

Festool Snelspanklem FS-HZ 160

ook in de groef boven in de tafel van mijn festool cs70 zaagtafel past
en wat is je ervaring er mee
het lijkt mij handig om het materiaal vast te klemmen met verstekzagen


m.v.g charl







 
Laatst bewerkt:

woodworkpro

Actieve deelnemer
31 dec 2012
337
0
Ja, die passen in de groef van het blad om werkstukken vast te klemmen om af te korten.
Ik heb er zelf geen ervaring mee want ik gebruik de schroefklemmen.
CS70klem.jpg
 
Laatst bewerkt:

charl

Nieuw lid
9 sep 2012
10
0
den oever
oke woodworkpro bedankt voor je bericht mooi duidelijk met de foto
en ja joris ze zijn wat aan de prijs maar dan heb je denk ik ook waar voor je geld
maar we wachten af of er inderdaat ook een alternatief voor is


gr charl
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Dan zou ik graag de vraag aanvullen met de vraag wat de beter betaalbare alternatieven zijn. De gebruikte kleurcombinatie maakt het product namelijk nogal prijzig.

die dingen worden toch door Bessy gemaakt? misschien Bessy ze ook in een andere kleur dan grijs/groen.....maar of dat ze betaalbaarder maakt weet ik niet......bessy is ook niet de allergoedkoopste lijkt me.
 

charl

Nieuw lid
9 sep 2012
10
0
den oever
dat is inderdaad goedkoper jeroentje is ff kijken of ik hem ook nog via het werk kan bestellen gaat de btw er ook nog af
nog ff dan komt hij gratis thuis hahaha:p
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Deze passen ook in de groef van de linialen en zaagtafels en werken sneller dan een schroefklem.
Alleen zijn sommigen allergisch voor de kleur.
Te koop bij DeWalt zelf voor €63 per stel (http://www.onlinegereedschapkopen.nl/a-11039644/geleiderails-en-toebehoren-voor-cirkel-invalzagen-en-bovenfrezen/dewalt-dws5026-snelspanklemmen-voor-dewalt-geleiderails/).
Image.aspx
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
dat is inderdaad goedkoper jeroentje is ff kijken of ik hem ook nog via het werk kan bestellen gaat de btw er ook nog af
nog ff dan komt hij gratis thuis hahaha:p

bij de meeste groothandels hebben ze wel een bezorg service hoor en is vaak ook nog gratis duss :)
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
dat is inderdaad goedkoper jeroentje is ff kijken of ik hem ook nog via het werk kan bestellen gaat de btw er ook nog af
nog ff dan komt hij gratis thuis hahaha:p

bij de meeste groothandels hebben ze wel een bezorg service hoor en is vaak ook nog gratis duss :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.