houtdraai cursus

wanageeska

Nieuw lid
1 aug 2009
3
0
HAllo,
Ik ben Marco en ik wil graag houtdraaien leren. Ik woon in Friesland. Ik wil graag weten
of iemand mij aan een adres kan helpen voor een cursus houtdraaien in Friesland?
Ik hho rhet graag.
Groet
MArco
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
marco

ik weet zo geen cursussen maar misschien kan je de plaatselijke vertegenwoordiger van AktieRadius benaderen. mocht je echt niets kunnen vinden dan ben je altijd enorm welkom in zwolle

rick
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
marco

ik weet zo geen cursussen maar misschien kan je de plaatselijke vertegenwoordiger van AktieRadius benaderen. mocht je echt niets kunnen vinden dan ben je altijd enorm welkom in zwolle

rick
 

wanageeska

Nieuw lid
1 aug 2009
3
0
Dank Rick,

Heb je een website adres of iets dergelijks van aktieradius? Ik ken dat niet,..
zal waarschijnlijk komen omdat ik nieuw ben,..

En wanneer geven jullie cursus in Zwolle?

Groet,

Marco van Damme
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
het is inderdaad houtdraaien.com

in zwolle geef ik geen cursussen maar ben altijd bereid mensen te helpen waar ik kan

rick
 

wanageeska

Nieuw lid
1 aug 2009
3
0
Rick,
Dank voor je aanbod. Ik heb een adres gekreken van iemand uit Makkum als dat niet werkt
maak ik graag gebruik van jouw aanbod.

Gr
 

rozenhout

Nieuw lid
5 aug 2009
3
0
Misschien is Spier (vlakbij Assen) een idee? kijk maar op http://www.detimmerschuur.com . Ik volgede daar twee keer een cursus houtdraaien. Erg leuik, kleine groep en prima begeleiding!
Rozenhout
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hallo Marco. (Hdgrijp???)
Je wilt houtdraailes of informatie daarover.
Ik woon in Lemmer.
Wellicht kan ik je verder helpen.
Ik hoor wel van je.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.